Országos kutatásban keresik a Legvonzóbb Munkáltatókat legyen Ön is a zsűri tagja!
A Magyarországon egyedülálló Munkáltatói Márka Kutatás segítségével a cégek most megtudhatják, mennyire vonzóak a számukra fontos célcsoportok körében, és mennyire hatékonyak márka-építési erőfeszítéseik. Kiderül, mennyire érdemes tudatosan foglalkozni azzal, a termékek, szolgáltatások mellett munkáltatóként milyen kép alakult ki, és él róluk a köztudatban.
Magyarország legnagyobb humánerőforrás tanácsadója, az Aon Hewitt kutatásai szerint ma Magyarországon még csak kevesen fordítanak figyelmet a munkáltatói hírnevük ilyenfajta mérésére és nyomon követésére: a legismertebb cégek közül is csupán minden második jelenik meg egységesen összeállított és kommunikált toborzási arculattal és stratégiával, és csak nagyon kevesen biztosítják folyamatos kommunikációs kampánnyal a vállalat munkáltatói minőségének hangsúlyozását a médiában.
A Legvonzóbb Munkáltatók rangsorát most Ön is alakíthatja. Töltse ki a kérdőívet az értékes nyereményekért az alábbi linken! Nem elég ugyanis jelen lenni a munkaerő-piacon, de a sikeres működéshez ismerni kell a meglévő és jövendőbeli munkatársak igényeit is. Köszönjük, hogy véleményével hozzájárul ahhoz, hogy tükröt tartsunk a vállalatok számára!
http://www.aonhewittvia.com/survey/ebr12&v=x003
A kutatás az Aon Hewitt nemzetközi, humán tanácsadással foglalkozó vállalat, az AIESEC, fiatalok által vezetett nemzetközi nonprofit szervezet és a CV online állásportál együttműködésében valósul meg.