Kinek a biztonsága, minek a szakértelme?
Az idén 20 éves Budai Egészségközpont új, „Biztonság és szakértelem” szlogenje magába sűríti az elmúlt évtizedek tapasztalatait és hozzáértését. A többszázezres ügyfélkör stabil növekedését, valamint a folyamatosan tetten érhető bővülést és fejlődést mindenekelőtt ezen értékek gyakorlatba ültetése tette és teszi lehetővé. Az intézmény páciensei minden szempontból biztonságban érezhetik magukat, amit a magasan képzett kollégák szakmai hozzáértése, a kórházi háttér és az ultramodern orvosi eszközpark garantál.
Biztonság…
Az intézetben hisznek abban, hogy valóban magas színvonalú egészségügyi szolgáltatás csak az ügyféligények ismeretében, valamint a szakmai, jogi és etikai előírások messzemenő figyelembevételével biztosítható. „Ez az irányelv azonban nem csak eszmei síkon jut érvényre. Egészségközpontunkban ugyanis olyan erős szakmai és infrastrukturális háttér áll rendelkezésre a járó és fekvőbetegek biztonságos és szakszerű ellátásához, ami a magyarországi magánellátásban egyedülállónak számít. A kórházi háttér és az intenzív osztály egyedülálló módon biztosítja az esetleges komplikációk kezelését. Ha a beteg általános állapota bármilyen oknál fogva bizonytalanná válna, akkor az intenzív osztály, benne a személyi és tárgyi feltételekkel, stabilizálni képes a pácienst” – mondta Dr. Varga Péter Pál, a Budai Egészségközpont alapító-igazgatója.
A járványhelyzet miatt az elmúlt másfél év nagy kihívást jelentett a magánegészségügyi szektorban is, azonban az Egészségközpont lendülete nem tört meg. Folyamatosan zajlanak a fejlesztések, ennek újabb állomásaként mára 70 ágyasra nőtt a magán fekvőbetegosztály kapacitása, és bővült az elérhető szolgáltatások köre. Az ortopédia és az általános sebészet mellett elindult az urológiai, a belgyógyászati, a tüdőgyógyászati és a baleseti sebészeti ellátás is. „Az intenzív osztály kiemelt fontossága ezen bent fekvést igénylő szolgáltatások esetében nyilvánul meg. A 24 órás felügyelet és aneszteziológiai szolgálat elsősorban a betegnek nyújthat óriási biztonságérzetet. Ugyanakkor azt sem nehéz belátni, hogy a kezelő vagy az operáló orvost is megnyugtatja a tény, hogy páciensét ilyen mértékű biztonságban tudhatja” – tette hozzá Dr. Varga Péter Pál.
… és szakértelem
A Budai Egészségközpont orvosai kiváló szakmai képzettséggel, nagy gyakorlattal, elismertséggel rendelkező, a páciensek körében népszerű kollégák. Az intézet üzemelteti az Országos Gerincgyógyászati Központot, amely mára a magyarországi mozgásszervi gyógyászat megkerülhetetlen szakmai műhelyévé vált, a gerincgyógyászat teljes spektruma mellett sport- és ortopédiai sebészeti szolgáltatások is elérhetők.
A dolgozók folyamatos képzéséről és továbbképzéséről saját belső szervezeti egység, a BEK Akadémia gondoskodik A továbbképzési programok célja hozzájárulni ahhoz, hogy a Budai Egészségközpont a kurrens hazai és nemzetközi orvoslási trendekkel naprakész maradjon, és piacvezetői státuszát ezentúl is megőrizze. Másfelől, az összehangolt képzések az intézet folyamatos fejlesztéseire és újításaira készítik fel az intézet munkavállalóit.
A betegellátásról nemzetközileg elismert szakembergárda gondoskodik, akiknek munkáját világszínvonalú diagnosztikai és műtéti eszközpark segíti. A diagnosztikai osztály teljes körű (ultrahang, digitális röntgen, MRI és CT, DEXA, endoszkópia, bronchoscopia), köztük olyan csúcskategóriás berendezések is találhatók, mint a high-tech 3 Teslás MRI, amely szintén ritkaságszámba megy a hazai magánegészségügy-piacon.
A fekvőbeteg-osztályon a betegellátás megszervezése minden szakterületen a Budai Egészségközpontra jellemző gondossággal történik. A minőségi szemlélet – a magán járóbeteg-ellátásban megszokott módon – nemcsak az orvosi munkát, hanem a teljes folyamatot meghatározza a bejelentkezéstől a tájékoztatáson, a higiénén és étkeztetésen át a betegjogok teljeskörű tiszteletéig. A betegek biztonságát és az ellátás színvonalát standardizált minőségirányítási rendszer garantálja.
„Munkánk alapja az élet tisztelete és az egészség megőrzése. Emellett valamennyi orvosunktól, közreműködő munkatársunktól, asszisztensünktől, ügyfélszolgálati és ügyfélkapcsolati kollégánktól a megfelelő képzettségen túl elvárjuk az empátiát és segítőkészséget, a pontosságot és a rugalmasságot is” – zárta gondolatait Dr. Varga Péter Pál alapító-igazgató.
Forrás: Budai Egészségközpont